Maak kennis met het team Korte lijntjes en persoonlijk contact

Bij onze financieel adviseurs kun je altijd terecht voor een goed gesprek. Zij zoeken naar de beste oplossing. Iedereen heeft zijn eigen expertises op het gebied van hypotheken, verzekeringen en financieringen. Persoonlijk contact en oog voor de individuele situatie en wensen vinden wij belangrijk. Wij staan garant voor onafhankelijk financieel advies. Maak kennis met het team.

Piet

Hallo, wie heb ik aan de lijn?

“Met Piet Geurds van Peter Geurds Assurantiën.”

Je hebt een bekende stem…

“Dat kan kloppen. Ik ben de derde generatie van de Geurds familie die actief is binnen het bedrijf en neem ondertussen alweer 12 jaar de telefoon op. Ik houd me voornamelijk bezig met hypotheekadvies en zakelijk verzekeren. Daarnaast kom ik graag bij onze relaties thuis om de verzekeringen door te nemen."

Waar kan ik jou ’s nachts voor wakker bellen?

"Het liefst niet! Ik ben erg gehecht aan mijn nachtrust. Als ik dan toch zou kunnen kiezen… om op te staan om een mooie verre reis te maken!"

Peter

Hallo, wie heb ik aan de lijn?

“Hoi, met Peter Geurds.”

Je hebt een bekende stem… 

“Na bijna 40 jaar mensen te woord te hebben gestaan kan dat wel kloppen ja. In al die jaren heb ik met veel plezier al heel wat mensen mogen helpen en bijstaan met hun financiële vragen en problemen. Ongeveer 35 jaar geleden nam ik het stokje over van Piet en wat is er mooier dan over een paar jaar het stokje weer over te geven aan Piet!”

Waar kan ik jou ’s nachts voor wakker bellen?

“Voor een ‘goeie biefstuk met friet!’ een gezegde onder mijn vrienden dat synoniem staat voor alle leuke dingen in het leven met je vrienden.”

Claudia

Hallo, wie heb ik aan de lijn? 

“Hallo, ik ben Claudia, commercieel binnendienstmedewerker verzekeringen. Heb je een vraag over verzekeringen of wil je informatie over schades of premiebetalingen? Dan kun je mij bellen.”

Ik heb je nog niet eerder aan de lijn gehad… 

“Dat kan kloppen. Ik ben sinds mei 2018 aan de slag bij FB Adviespartner. Peter Geurds Assurantiën heeft dat kantoor overgenomen en er was iemand nodig om het te runnen. Het leek mij een leuke uitdaging en lekker afwisselend.” 

Waar kan ik jou ’s nachts voor wakker bellen?

“Voor een mooie reis naar Brazilië en lekker relaxen in de zon!” 

Ruben

Hallo, wie heb ik aan de lijn?

“Goedendag, je spreekt met Ruben, commercieel medewerker met een focus op zakelijke verzekeringen en hypotheken.” 

Ik heb je nog niet eerder aan de lijn gehad… 

“Op 1 januari heb ik de overstap gemaakt naar Peter Geurds Assurantiën.”  

Waarover kan ik jou bellen? 

“Ik houd me bezig met zakelijke verzekeringen voor het midden- en kleinbedrijf en zzp’ers. Je kunt mij bellen voor zakelijke schades en adviesvragen over lopende verzekeringen.”

Waar kan ik jou ’s nachts voor wakker bellen?

“Voor een lekkere vakantie. En mijn zoontje mag me áltijd wakker maken. En later dit jaar mijn twee kleine kindjes… O ja: ook voor spaghetti carbonara.” 

Annelies

Hallo, wie heb ik aan de lijn? 

“Afhankelijk van wie er belt, neem ik op met ‘FB Adviespartner, goedemorgen, met Annelies’ of ‘Peter Geurds Assurantiën, goedemorgen, met Annelies’. Ik houd me bezig met polisadministratie en financiële administratie.” 

Ik heb je nog niet eerder aan de lijn gehad… 

“Ik werk hier nu ongeveer 30 jaar, maar vanwege teamwijzigingen zul je mij minder snel aan de telefoon krijgen. Mijn aandachtsgebied is meer verschoven naar administraties, vooral na de overname van FB Adviespartners.” 

Waar kan ik jou ’s nachts voor wakker bellen?

“Voor heel weinig, want mijn slaap is me ontzettend dierbaar. Maar wel voor iets heel speciaals, bijvoorbeeld als Gaston aan de deur staat.”

Christel commercieel medewerker binnendienst

Christel

Hallo, wie heb ik aan de lijn?

“Hallo, Peter Geurds Assurantiën, met Christel.

Ik heb je nog niet eerder aan de lijn gehad…

“Klopt, eind mei ben ik begonnen bij Peter Geurds als commercieel medewerker binnendienst.”

Waarover kan ik jou bellen?

“Ik help onze particuliere relaties met verzekeringsvragen en schades. Voor onze relaties doe ik graag mijn best om uit te zoeken wat de beste oplossing is, want ik vind het leuk om het onmogelijke toch mogelijk te kunnen maken.”  

Waar kan ik jou ’s nachts voor wakker bellen?

“Een lekkere boswandeling met mijn hond.”

Olymphe

Hallo, wie heb ik aan de lijn?

“Olymphe, Peter Geurds Assurantiën, medewerker binnendienst hypotheken.”

Ik heb je nog niet eerder aan de lijn gehad…

“Klopt, sinds 1 september 2019 mag ik bij Peter Geurds elke dag bijdragen aan het realiseren van woonwensen van onze relaties! Ik ben iemand van klantcontact en klantenbinding. Voor mij geeft het persoonlijk veel voldoening als ik samen met de adviseur en de klant de beoordeling van de hypotheekaanvraag zo snel en soepel mogelijk kan laten verlopen waardoor hun woonwensen gerealiseerd kunnen worden.“

Waar kan ik jou ’s nachts voor wakker bellen?

“Uiteraard voor mijn gezin! Ik vind het super om leuke dingen te doen met mijn partner en kinderen. Maar… Als ze gaan stappen het liefst niet te vaak, want dan moet ik ze komen halen.”


Wat onze klanten zeggen

Afsluiten nieuwe verzekering
7.7
"goede service, vriendelijk personeel, men weet makkelijk wie we zijn als we bellen met een vraag"
Anoniem
Schadeafhandeling
8.7
"Zeer tevreden"
Mevr. Blom-van Kemenade
Schadeafhandeling
10.0
"Super tevreden over het team van Peter Geurds assurantiƫn!"
Dhr. Van den Brand
Schadeafhandeling
6.0
"Mijn adviseur is prima, verzekering is slecht. Voortaan klanten vooraf lijst sturen wat te doen bij eventuele schade. Als je in het buitenland zit en je hebt iets medisch nodig wat je niet kunt missen en je gaat daar naar op zoek en krijg je gedoe met afhandeling omdat je het wil terug verwijzen naar zorgverzekering, die zeggen reisverzekering. We hebben geen factuur van apparaat of toebehoren omdat dit vergoedt wordt. En ja dit apparaat is op dokters voorschrift. Het is geen dure zonnenbril of telefoon die ik declareer maar iets noodzakelijks. Waar heb ik reisverzekering anders voor nodig. Of misschien een andere"
Dhr. Petersen
Schadeafhandeling
10.0
"Zeer goed"
Anoniem
Afsluiten nieuwe verzekering
7.9
"Heb alleen per mail contact gehad en het is pas ingegaan."
Dhr. Berkers
Afsluiten nieuwe verzekering
10.0
"fijn kantoor met goede adviezen en oog voor persoonlijke situaties"
Dhr. De Bruijn
Afsluiten nieuwe verzekering
9.3
"Betrouwbaar en komt afspraak na."
Dhr. Van Dijck
Hoe kunnen wij jou helpen? Neem contact op